Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran Ismételt Kérdések – Plantsy.hu

1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

Általában 2–5 munkanapon belül kiszállítjuk a megrendeléseket. A pontos szállítási idő függ a rendelés időpontjától és a termék elérhetőségétől.

2. Hogyan kapok értesítést a csomagomról?

A rendelés visszaigazolását e-mailben küldjük. A GLS futárszolgálat a kiszállítás napján SMS-t vagy e-mailt küld a szállítási időpontról.

3. Élő növényeket hogyan csomagoltok?

Minden növényt gondosan, biztonságos csomagolásban küldünk, hogy a szállítás során ne sérüljenek. Külön figyelünk a hőmérsékletre és a stabilitásra.

4. Mit tegyek, ha a növényem sérülten érkezett?

Kérjük, 48 órán belül küldj e-mailt az info@limacon.hu címre, és mellékelj néhány fotót a csomagról és a növényről. Megoldást találunk – csere vagy visszatérítés formájában.

További részletekért olvasd el Garancia oldalunkat.

5. Kérhetek utánvételes fizetést?

Igen, a GLS futárnál lehetőség van utánvéttel fizetni készpénzben vagy bankkártyával is.

6. Szükséges regisztrálni a vásárláshoz?

Nem. Regisztráció nélkül is leadhatod a rendelésed, de regisztrált vásárlóként nyomon követheted a rendeléseidet, és gyorsabb a vásárlás.

7. Milyen garancia vonatkozik a termékekre?

Élő növényekre külön garanciát vállalunk. Sérült vagy életképtelen példányok esetén cserét vagy visszatérítést biztosítunk. Eszközök esetén a törvényi jótállás érvényes. Részletek: Garancia.

8. Milyen fizetési módokat kínáltok?

Jelenleg az alábbi lehetőségek elérhetők:

  • Bankkártyás fizetés
  • Előre utalás
  • Utánvét a futárnál

9. Hogyan tudom módosítani vagy lemondani a rendelésem?

Ha még nem adtuk át a csomagot a futárnak, kérlek mihamarabb írj az info@limacon.hu címre, és jelezd a rendelési számodat. Ha a csomag már úton van, csak az átvétel elutasításával tudod megszakítani a folyamatot.

10. Hol találom meg az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF)?

Részletes vásárlási feltételeinket megtalálod az ÁSZF oldalunkon.

11. Hogyan kezelitek a személyes adataimat?

A vásárlói adatok kezelése az EU GDPR rendeletének megfelelően történik. Részletekért olvasd el Adatvédelmi tájékoztatónkat.

12. Hogyan vehetem fel a kapcsolatot veletek?

Ügyfélszolgálatunk e-mailen keresztül elérhető:

További információk: Kapcsolat oldal.